W Galerii Północnej każdy miłośnik zakupów znajdzie dla siebie coś ciekawego. Bogata oferta sklepów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami obejmuje nie tylko popularne zagraniczne sklepy, ale też znane polskie marki z tradycjami. Do najemców pierwszego obiektu handlowego na warszawskiej Białołęce dołączyły dwie kolejne firmy – Kubenz z ofertą eleganckiej odzieży męskiej oraz OCHNIK, sieć sklepów z ekskluzywną odzieżą i galanterią.
Rynek odzieżowy w Polsce może się aktualnie pochwalić ponad 40 cenionymi rodzimymi markami o szerokim zasięgu. Lokalne firmy modowe zatrudniają najlepszych specjalistów i utalentowanych projektantów, wyznaczają trendy i doskonale orientują się w potrzebach współczesnego klienta. Wśród nich jest wiele przedsiębiorstw, które jakością, wzornictwem i dbałością o szczegóły z powodzeniem konkurują ze znanymi światowymi gigantami. Galeria Północna również dostrzegła potencjał w polskim przemyśle odzieżowym i galanteryjnym. Już dziś oferta pierwszego obiektu handlowego, który powstanie na warszawskiej Białołęce, obfituje w znane rodzime marki. W ostatnim czasie do grona najemców dołączyła firma LANĈERTO, specjalizująca się w eleganckiej odzieży męskiej. Uzupełni ona ofertę dla panów, dostępną m. in. w salonach Vistula i Wólczanka. W poszukiwaniu wysokiej jakości galanterii skórzanej klienci będą mogli udać się do salonów Cholewiński i Wittchen. Wielbiciele aktywnego wypoczynku i akcesoriów sportowych z pewnością odwiedzą salon 4F. Na liście sklepów odzieżowych widnieją także marki polskiego koncernu LPP S.A. - Reserved, House, Mohito czy Sinsay, a oferta sklepów obuwniczych obejmuje m. in. salony firm CCC, Gino Rossi, Ryłko czy Wojas. Teraz portfolio najbardziej rozpoznawalnych polskich marek dostępnych w Galerii Północnej uzupełnią dwa nowe, prestiżowe salony firm Kubenz i OCHNIK.
Polskie marki zyskują uznanie coraz większej grupy klientów. Cechuje je przede wszystkim doskonała jakość, nietuzinkowe projekty, ale również przystępna cena. Dlatego cieszymy się, że dwie kolejne rodzime firmy otworzą w Galerii Północnej swoje salony. Kubenz uzupełni ofertę eleganckiej odzieży dla panów, OCHNIK to zaś propozycja dla osób szukających wysokiej jakości galanterii skórzanej. Do otwarcia Galerii Północnej zostało jeszcze kilka miesięcy i na pewno niedługo podzielimy się z klientami informacjami o współpracy z kolejnymi znaczącymi najemcami o polskich korzeniach – powiedział Szymon Mińczuk, Head of Retail Leasing Poland, GTC.
Kubenz to rodzinna marka z wieloletnimi tradycjami, sygnująca klasyczną odzież męską. Kolekcje tworzone przez firmę skierowane są do panów ceniących wygodę, styl i jakość z codziennym życiu. Odzież Kubenz powstaje z połączenia pasji i wieloletniego doświadczenia, z najnowszymi trendami dotyczącymi fasonu, materiałów i kolorystyki. Wysoka jakość oznacza także dbałość o szczegóły – każdy produkt firmy dopasowywany jest do indywidualnych preferencji klienta. Salon w Galerii Północnej będzie charakteryzował się nowym konceptem i profesjonalnym doradztwem. Panowie znajdą w nim m. in. garnitury i koszule z nowej linii #PRIME, która jest idealnym rozwiązaniem na spotkania biznesowe i specjalne okazje, wymagające nienagannego wyglądu i dopracowanej stylizacji.
Szlachetne skóry, niepowtarzalne wzornictwo i perfekcyjne wykończenie, to cechy wyróżniające markę Ochnik. Polska firma z ponad 25-letnią tradycją oferuje klientom wyjątkowe kolekcje skórzanych ubrań i kożuchów, a także oryginalną galanterię m.in. torebki, paski, rękawiczki oraz nowoczesne walizki i akcesoria podróżne. Najnowszą propozycją marki OCHNIK jest rozbudowana kolekcja tekstylna, obejmująca nie tylko okrycia wierzchnie, ale także szeroki wachlarz ekskluzywnej odzieży lekkiej i stylowych dodatków.
Salon Kubenz zajmie powierzchnię 90 mkw., w transakcji najmu firmę GTC wspierała agencja Cushman & Wakefield. Firma OCHNIK wynajęła lokal o powierzchni 145 mkw., w transakcji pośredniczyła firma JLL.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/kubenz-i-ochnik-galeria-polnocna-przyciaga-znane-polskie-marki